سرخط خبرها

قول باشگاه استقلال به بازیکنان: این فصل تسویه حساب می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۹۴۲۹۹
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
قول باشگاه استقلال به بازیکنان: این فصل تسویه حساب می‌کنیم
باشگاه استقلال به بازیکنانش قول داده برای فصل جدید هیچ بدهی به جای نگذارد و تمام حقوق این فصل را تسویه حساب کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال تا کنون 20 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده و نسبت به زمانبندی مالی در فصل جاری قدری عقب است.

با این حال مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند در روزهای آتی پرداختی جدیدی به بازیکنان داشته باشند تا از این منظر مشکلی ایجاد نشود وبازیکنان تا نیم فصل نیمی از قراراداد خود را دریافت کنند.


طبق عرف باشگاه‌ها باید تا پایان فصل 75 درصد از حقوق بازیکنان خود را پرداخت کند ومابقی را برای توافقات تازه با بازیکن ذخیره نگه دارند تا تکلیف روشن شود.

درحال حاضر این نگرانی میان بازیکنان استقلال به وجود آمده که شاید در فصل جدید نیز بخشی از حقوق‌ها پرداخت نشود وماجرای تسویه حساب نکردن با بازیکنان به فصل جدید نیز کشیده شود اما علی خطیر و همکارانش درتلاشند لااقل برای فصل جدید هیچ بدهی باقی نگذارند تا دست کم بازیکنان در فصل بیست و سوم بتوانند تمام حقوق خود را دریافت کنند.

دراین راستا قول‌هایی به بازیکنان داده شده است و حتی اظهارات اخیر آرش رضاوند نشان می‌دهد که باشگاه استقلال در صدد همکاری قطعی با بازیکنان است تا در فصل جاری بحرانی که فصل پیش گریبان این باشگاه را گرفت و موجبات ناراحتی بازیکنان را فراهم آورده، دوباره تکرار نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->